Suksess for Ispo Beijing
Publisert: 02.03.2016
Forfatter: Morten Dahl
SUKSESS: Den 12. Ispo Beijing-messen ble en suksess.
Den 12. utgaven av Ispo Beijing ble en suksess med en økning på 29 prosent i antall besøkende.
Ispo Beijing er blitt et fast innslag i den asiatiske sportsbransjen etter 12 år. I år var det 38.600 besøkende – opp fra nærmere 30.000 fra året før. I tillegg var det også en god økning i antall utstillere. 490 utstillere var til stedet og disse representerte om lag 700 merkevarer. I fjor var 434 utstillere representert.
Vinter-OL
Mye av suksessen for Ispo Beijing denne gang tilskrives ta kineserne allerede har begynt å forberede seg på vinter-OL. Ett av temaene på Ispo denne gang var fokuset på kinesisk ski-industri, men det var også sterkt fokus på løping.
Messen gikk over fire dager.