Interessante seminar på Norspomessen

Publisert: 21.08.2015 Forfatter: Morten Dahl
LØPEREN: Hvem er den norske løperen? Det ett av svarene du kan få på et av Runner’s World Norges seminarer på Norspomessen.

Runner’s World-utgiver Activity Group holder tre seminar under Norspomesen. Hvert seminar tar 20 minutter og kan være en grei en inspirasjonskilde i en hektisk messehverdag.

Tre seminar spredd over de tre messedagene er det Activity Group inviterer til. Det første seminaret finner sted kl 15 søndagen, og det er redaktør Eivind Bye i Runner’s World Norge som skal forklare hvem den norske løperen er – basert på en undersøkelse blant leserne av magasinet og nettsiden trening.no. Bye vil også komme inn på kjøpsvaner, produkter og merkevalg.
TIL NORSPOMESSEN: Redaktør Eivind Bye i Runner’s World byr på tre seminarer under Norspomessen.

 

Mandag klokka 12 finner det andre seminaret sted, og det skal handle om innholdsmarkedsføring: Hvordan skal innholdet bli sett og hvordan få en konvertering til slutt spør Kent Gasmann.

Digital markedsføring

Geir Jarle Bjørneng skal på messens siste dag kl 12 ta for seg digital markedsføring, med spesiell vekt på video. Han ser nærmere på trender innen blant annet google og facebook.

Seminarene er gratis og åpent for alle som er på Norspomessen, og finner sted iet av møterommene i andre etasje på Exporama.

Kalender

Annonse