Fire nye år med Active Brands

Publisert: 27.04.2017 Forfatter: SPORT
Fire nye år med Active Brands
SIGNERTE: Espen Bjervig (t.v.) i Norges Skiforbund og Øystein Bråta i Active Brands signerte avtalen etter elitelagenes testløp i Holmenkollen.

Så er det klart: Active Brands har signert og forlenget samarbeidet med Norges Skiforbund Langrenn for fire nye år frem til 2022.

- Active Brands og merkevaren Dæhlie er veldig stolte over at verdens beste skiløpere også for den kommende fireårs-perioden ønsker å trene og konkurrere året rundt i våre produkter, sier Øystein Bråta, Managing Director Nordic i Active Brands.

- Aldri vært noe tvil
- Sesongen vi har lagt bak oss har vært spesiell, men for Active Brands har det aldri vært noen tvil om vi ønsker å fortsette samarbeidet. For oss betyr dette å fortsette en offensiv strategi med fokus på innovative produkter.
Det gjøres vanvittig mye godt arbeid helt fra grasrota opp til elitelagene i Norges Skiforbund.
- Vi ønsker å være en støttespiller og gi disse fantastiske utøverne det aller beste utgangspunkt for å prestere også i fremtiden, sier Øystein Bråta.
For Active Brands er det svært viktig at avtalen ikke bare inkluderer eliten, men også er med på å støtte oppunder arbeidet som gjøres ute i langrennsnorge for å fremme skisporten og dyrke frem morgendagens helter.
FORLENGET: Marit Bjørgen og de andre landslagsløperne kommer fortsatt til å gå i klær fra Active Brands og Dæhlie. Leverandøren har skrevet under en forlengelsesavtale med Skiforbindet for ytterligere fire år.

Fornøyde
- Vi er glade og stolte over denne fornyede tilliten fra en svært viktig samarbeidspartner, sier Espen Bjervig, administrativ leder i Norges Skiforbund Langrenn.
-Denne betydelige, økonomiske avtalen sikrer vår ambisiøse satsing ved at norsk langrenn får tilgang til en innovativ bekledning som står for kvalitet, funksjonalitet og god design. At avtalen med Active Brands inngås allerede nå betyr at vi har forutsigbarhet og et etablert samarbeid som vi ønsker å videreutvikle. Et viktig signal fra en svært betydningsfull samarbeidspartner, sier Bjervig.
Active Brands satser spesielt på racingtøy, men også det mest funksjonelle tøy for sommertrening. Avtalen har et stort omfang og inkluderer alle lagene i elite, para, rekrutt og junior, samt Team Veidekke regionalt inkludert alle lags støtteapparat.

Kalender

Annonse