Enda en pris for Gresvigs app’er

Publisert: 12.06.2015 Forfatter: SPORT
Enda en pris for Gresvigs app’er
NY PRIS FOR APP’ER: Gresvig har vunnet nok en pris for sine app’er #Gfaktor/Dinpers – denne gang Sølvtaggen for mai måned. FOTO: GRESVIG

Gresvig mottok torsdag Sølvtaggen for mai for app’ene Gfaktor/Dinpers. Prisen gis til bidrag som driver norsk kommunikasjonsbransje fremover under fanene originalitet, nytenking, verdiskaping og måloppnåelse.

Denne prisen kommer bare et par uker etter at Gresvig mottok en retailpris for 2014 for å ha utviklet de tilsvarende app’ene.

Hver måned deler juryen ut Sølvtaggen til det beste digitale arbeidet som er en naturlig del av en helhetlig og salgsutløsende kommunikasjon. Sølvtaggen søker å få frem de jobbene, miljøene og kreatørene som gjennom innovasjon, godt håndverk og gjennomført tilrettelegging drar bedrifter og merkevarer videre til et nytt steg i sin kommunikasjon.

 

Juryens begrunnelse

I juryens begrunnelse heter det blant annet at «#Gfaktor/Dinpers er en mobilløsning som gir alle ansatte en felles plattform for kommunikasjon, kulturbygging og deling av beste praksis på tvers av butikkene. Løsningen har fantastiske resultater å vise til, og Gresvig opplevd en markant økning i salget.»

- Denne jobben stikker av med Sølvtaggen for mai - for sin bunnsolide gjennomføring og nærmest opplagte digitale enkelhet. Et verktøy som både er smart, nyttig og intuitivt forteller juryeleder Snorre Martinsen»

 

- Stor stas

- Det er stor stas at denne jobben når helt til topps i Sølvtaggen. At vi, i tett samarbeid med Hyper, har klart å løse en svært viktig utfordring, nemlig å nå helt ut til hver enkelt av våre selgere med kommunikasjon, at denne løsningen anerkjennes gjennom flere priser og sist men ikke minst bidrar til økt salg er superstas, sier Gresvig-sjef Espen Braaten.

- Å legge til rette for at hver enkelt av selgerne kan virkeliggjøre merkevareløftene er noe av det viktigste vi gjør som kjede, sier HR-direktør i Gresvig, Kjersti S. Johansen.

Kalender

Annonse