Effektivt seminar

Publisert: 23.01.2015 Forfatter: Morten Dahl
Effektivt seminar
EFFEKTIV HANDEL: RFID er en av de metodene for effektiv drift i sportsbransjen som skal diskuteres på seminaret 5. mars i Oslo.

Hvordan drive mest mulig effektivt? Det er noe av det som man skal prøve å finne svar på under et seminar i Oslo 5. mars. Sportsbransjen AS er en av medarrangørene til seminaret.

Seminaret er for både, sports-, sko- og tekstilbransjen og fra sportsbransjen deltar representanter fra adidas og Gresvig – i tillegg til Moods Of Norway. RFID, effektive bransjeløsninger, operativ bruk av Business Intelligence (BI) og gevinster ved utveksling av masterdata og bruk av EDI er noe av det som skal tas opp.

 

Siste innovasjoner

- Det norske folks handlevaner endres. Stadig flere handler på nett, og mange bruker også en kombinasjon av nett og butikk. Flere aktører satser mer på egne brandstores. Dette seminaret setter fokus på hvordan en butikk/kjede eller leverandør kan ta i bruk de siste innovasjonene for å tilpasse seg den nye hverdagen, sier administrerende direktør Bård Kristiansen i Sportsbransjen AS.

Kristiansen sier at seminaret vil være nyttig for veldig mange i bransjen.

- Det er viktig å henge med i utviklingen, om vi skal lykkes også i morgendagens konkurranse. Denne type faglig påfyll kan gi aktørene i sportsbransjen viktig kunnskap og inspirasjon. Dette er også bakgrunnen for at Sportsbransjen AS er med å arrangere et slikt seminar.

 

Gratis

For alle som jobber i Sportsbransjen er seminaret gratis.  Det finner sted på KS Agenda- og konferansesenter 5. mars i Oslo.

 

Kalender

Annonse