Bergans åpner brand store i Oslo

Publisert: 23.12.2015 Forfatter: SPORT
Bergans åpner brand store i Oslo
RETT VED RÅDHUSET: Det er i dette området at Bergans åpner sin første ordentlige brand store i Norge – rett ved Rådhuset i Oslo.

Merkevarebutikken skal ifølge Bergans åpne i løpet av andre kvartal 2016 og ligge ved Rådhuset i Oslo.

– Fra før av har vi tre outlet-butikker i Norge og to utenfor landet, men dette blir noe annet og nytt. Merkevarebutikken skal vise sjela og bredden i merkevaren Bergans. Her skal vi tilgjengeliggjøre produktene våre på nye og spennende måter, sier Business Development Director i Bergans, Ellen Sørum.
BELIGGENHET: - Riktig beliggenhet har vært viktig for oss når vi nå velger å åpne brand store i Oslo, sier forretningsutvikler Ellen Kvernmo i Bergans.

 

– Riktig beliggenhet er viktig for god butikkdrift. Vi har fulgt med og ventet på at drømmelokalene skulle dukke opp. Vi mener vi har et meget godt potensiale for å skape den merkevarebutikken som Bergans fortjener akkurat her, sier en stolt og engasjert Sørum.

Rett ved Rådhuset


Bergans-butikken får adresse Kronprinsesse Märthas Plass, og blir med det nærmeste nabo til Rådhuset i Oslo. En lokasjon Bergans har ventet på.

Hun er sparsommelige med informasjon om hva butikken vil inneholde, utover Bergans-produkter.

 

Et levende sted

– Målet er å skape et levende sted som er noe mer enn en butikk. Dette skal være Bergans’ hjem i byen. Som en av Norges mest kjente merkevarer har mange nordmenn et forhold til Bergans. I merkevarebutikken skal du føle at du kommer på besøk til en du kjenner. Du skal føle deg velkommen og hjemme, og samtidig oppdage noe nytt. Her skal du få oppleve en ny side av Bergans, sier forretningsutvikler Sørum.

 

Starter jakten på ansatte

Når denne nyheten lanseres starter Bergans jakten på butikkpersonale. En svært viktig jakt.

– En god butikkopplevelse skapes først og fremst av de som jobber i butikker. Derfor er det nå svært viktig at vi finner de riktige menneskene til vår merkevarebutikk. Disse blir noen av våre fremste produktspesialister og meget viktige representanter for merkevaren. De trenger ikke være proffe friluftsfolk, men de må definitivt ha et stort og brennende hjerte for friluftsliv og natur. Opplæring i både produkt og historie, skal de få mer enn nok av, avslutter Sørum.

 

Kalender

Annonse