Previous Page  1 / 90 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 1 / 90 Next Page
Page Background

2/2017 //

Sport

1

INNHOLD

68 6 84 14 24 38

NYHETER

4 Active Sportswear blir New Balance 6-7 En av 11 sykler er en elsykkel 8 Sportsbransjeforeningen satser eletrisk 10-11 Om lag 50 færre sportsbutikker i fjor 11 XXL Sport og Villmark vil kutte energiforbruket 12 Dale i siget 14-18 Norspo AS er 30 år 20-21 Norspomessen på «nytt» sted 22 Craft satser på løpesko 24-27 ABUS – tysk sikkerhet 28 Silva øker fokuset på lykter 30 Garmin med i Norsk Sportsbransjeforening 32-33 Swix kjøpte Helsport 34 Bike Expo – skal fremme sykkelinteressen i Norge 38 Alfa satser i Sverige 48 Ønsker merkeordning for ull 50 Skogstad i ny drakt 52 Devolds kvalitetsstrategi «Sheep to shop» 54 – Sportsbransjen er en versting, sier Forbrukerombudet 58-59 Ny administrerende direktør i Swix Sport 60 The North Face på Svalbard 61 Svenskene mer lojale netthandlere 61 Devold løp til gull 62 Stians Sport med elsykkel på solenergi 65 Fortsatt stor grensehandel 66 Haglöfs i nye lokaler 68-69 Ny giv for adidas i sentrumslokaler 70 Fortsatt gode tall for Helly Hansen 72-73 Stor økning i alpinski-importen 74 Madshus ble solgt 84-85 Vellykket Sport Direkt-messe

FASTE SIDER

36 Under huden: Torstein Myklebostad 40-47 Portrettet: Hans Engelsen Eide 56-57 Messekart 76-77 Butikkopplevelse: Vær rigget for framtiden! 78 Butikkfokus 80 Nytt om navn 82-83 Produktnyheter 86-87 Organisasjon, ledelse og strat egi 88 Messekalender